vr itguru
itsofficialworks.mails@gmail.com
MongoDB Database Administration and Development – Beginner to Advanced (5 อ่าน)
25 ก.ค. 2569 17:12
<div class="qMYqUG_convSearchResultHighlightRoot">
<div class="" data-turn-id-container="request-WEB:f4dbd37d-cf7e-4a6e-b12c-a2b8cd887ded-2" data-is-intersecting="true">
<section class="text-token-text-primary w-full focus:outline-none has-data-writing-block:pointer-events-none [&:has([data-writing-block])>*]:pointer-events-auto R6Vx5W_threadScrollVars scroll-mb-[calc(var(--scroll-root-safe-area-inset-bottom,0px)+var(--thread-response-height))] scroll-mt-[calc(var(--header-height)+min(200px,max(70px,20svh)))]" dir="auto" data-turn-id="request-WEB:f4dbd37d-cf7e-4a6e-b12c-a2b8cd887ded-2" data-turn-id-container="request-WEB:f4dbd37d-cf7e-4a6e-b12c-a2b8cd887ded-2" data-testid="conversation-turn-6" data-turn="assistant">
<div class="text-base my-auto mx-auto pb-3 [--thread-content-margin:var(--thread-content-margin-xs,calc(var(--spacing)*4))] @w-sm/main:[--thread-content-margin:var(--thread-content-margin-sm,calc(var(--spacing)*6))] @w-lg/main:[--thread-content-margin:var(--thread-content-margin-lg,calc(var(--spacing)*16))] px-(--thread-content-margin)">
<div class="[--thread-content-max-width:40rem] @w-lg/main:[--thread-content-max-width:48rem] mx-auto max-w-(--thread-content-max-width) flex-1 group/turn-messages focus-visible:outline-hidden relative flex w-full min-w-0 flex-col agent-turn" data-conversation-screenshot-content="">
<div class="flex max-w-full flex-col gap-4 grow">
<div class="min-h-8 text-message relative flex w-full flex-col items-end gap-2 text-start break-words whitespace-normal outline-none keyboard-focused:focus-ring [.text-message+&]:mt-1" dir="auto" tabindex="0" data-message-author-role="assistant" data-message-id="54964383-b46e-43f0-b469-b938b81ccaec" data-message-model-slug="gpt-5-5" data-turn-start-message="true">
<div class="flex w-full flex-col gap-1 empty:hidden">
<div class="markdown prose dark:prose-invert wrap-break-word w-full light markdown-new-styling">
<p class="PDq2pG_selectionAnchorContainer" data-start="96" data-end="605" data-is-last-node="" data-is-only-node="">Learn MongoDB classes from the fundamentals to advanced database administration and application development. This course covers NoSQL concepts, CRUD operations, data modeling, indexing, aggregation framework, replication, sharding, security, backup and recovery, performance tuning, and MongoDB Atlas. Gain hands-on experience with real-world projects, build scalable database solutions, and develop the skills needed for modern cloud-based applications and MongoDB certification.
</div>
</div>
</div>
</div>
<div class="z-0 flex min-h-[46px] justify-start"> </div>
</div>
<div class="[--thread-content-max-width:40rem] @w-lg/main:[--thread-content-max-width:48rem] mx-auto max-w-(--thread-content-max-width) flex-1" data-conversation-screenshot-content=""> </div>
</div>
</section>
</div>
</div>
124.123.174.153
vr itguru
ผู้เยี่ยมชม
itsofficialworks.mails@gmail.com